În cazul în care ești nemulțumit de produsele primite din orice motiv, acestea pot fi schimbate cu ușurință.
INFORMATII DE SCHIMBARE
- Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fară urme de uzură sau deterioare a produsului și în ambalajul original cu etichetele intacte.
- Produsele din colet trebuie împachetate în siguranță pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.
- Adresa pentru returnare este: IDEAL SPORT, Bistrita, str.Crinilor, nr.1, sc.C, cod postal: 420119, jud: Bistrita-Nasaud
- Compania de transport este la alegerea clientului, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către client. Atenție: În cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamație, recomandăm un serviciu de curierat rapid (GLS sau FanCourier, ) sau predarea personală în magazinul din BISTRITA.
- Pentru retrimiterea produselor schimbate înapoi către client, nu se vor percepe alte taxe suplimentare, asta este valabil doar la prima schimbare.
INFORMAȚII DESPRE RETUR
Returnare produselor se poate face în termen de 30 zile.
Ați decis că nu mai doriți produsele comandate sau acestea sunt diferite de ceea ce v-ați așteptat? Nici o problemă în cazul în care le returnați în primele 30 zile!
Conform directivei UE privind drepturile consumatorilor, puteți renunța la comandă
fără nici un motiv în termen de 30 zile
de la intrarea în posesie a produselor. Ajunge doar să le trimiteți înapoi.
Procedura de returnare produselor comandate:
- Ambalajul și produsele trebuie să fie intacte, incluzând toate etichetele.
- Împachetați produsele în siguranță pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.
- Păstrați o dovadă de expediere a coletului!
- Compania de transport este la alegerea clientului, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către client. Atenție: În cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamație, recomandăm un serviciu de curierat rapid (GLS sau FanCourier,). Vă rugăm să NU trimiteți coletele standard prin Poșta Română, pentru că nu va ridica nimeni coletul de la poștă. Coletul trebuie să ajungă direct la magazinul nostru din Bistrita.
- Schimbarea produselor sau returnarea banilor se face si la magazin.
Informații generale despre retur:
- În termen de 30 zile puteți returna produsele fără nici un motiv.
- Perioada de returnare începe cu prima zi în care ați intrat în posesia produselor.
- În cazul în care ultima zi cade într-o zi de sâmbătă, duminică sau zi liberă de sărbătoare, perioada de retur se extinde la următoarea zi lucrătoare.
- Veți primi contravaloarea în termen de 14 zile, din momentul în care produsul returnat va ajunge la noi.
Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original, dar în cazul în care ambalajul a fost deschis sau deteriorat, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de reambalare pentru a readuce produsele la starea inițială. Vă rugăm să vă asigurați ca produsele să fie împachetate corespunzător pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. De asemenea, vă recomandăm să obțineți o dovadă de expediere a coletului trimis.
Vă rugăm să vă asigurați ca produsele să fie împachetate corespunzător pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. De asemenea, vă recomandăm să obțineți o dovadă de expediere a coletului.
Ce trebuie să faceți dacă produsul primit nu corespunde cu ce ați comandat
În această situație trebuie completat formularul de reclamații, pe care îl veți trimite la noi împreună cu produsul reclamat și copia după factură, în maxim 30 zile de la primirea coletului. După ce coletul ajunge la noi, vom iniția procedura de schimbare și vom retrimite produsele schimbate, în cel mai scurt timp.
INFORMATII SUPLIMENTARE
- SCHIMBAREA PRODUSELOR SAU RETURNAREA BANILOR SE POATE FACE SI LA MAGAZIN.